22 Nisan 2019 Pazartesi

Sevgili arkadaşlar, gündem malum. Akıl ve ruh sağlığımızı nasıl koruyacagiz? "Ay yok ben delirecegim" diyenleri duyar gibi oluyorum. Öyle karar verince olmuyor o işler biraz da kisiligimin su bolumunu degistiricem diyince olmuyor iyice kafaya koymak lazim. Neyse... Hem delirmek daha çok şeyi dert etmek anlamına da geliyor sandiginizin aksine. Peki ne yapmalı? Akıl ne ruh ne sağlık ne? Ah nerede vah nerede.......
Gevşeme egzersizleri... Derin nefes ala ala ahlar oflar birbirine karıştı biliyorum. Ne kadar dalsa nefes derine yetmiyor ciğerler şöyle tam bir dolup boşalıp rahatlayamiyor. Bi de şu var zaten zor iş uğraş didin gevşedin diyelim tam o anda bir açıklama bi bişey olursa yok neyse vazgeçtim.
"Yaşadığınız anda kalın... Geçmişin yükü geleceğin kaygısıyla yaşanmaz." An'lasana an'lasana... Tam çiçekli ağaç dallarında olacağım şu güzel bahar günlerinde ben meraklısı miyim secim yenilenirse Rusya tuz derse Amerika cıs derse buralar iyice yine... Sonra diyorum dön bak ağaçlar çiçekler kokla bak açılırsın. Yok yok kokmuyor kokuyorsa da duyulmuyor. Akıl fikir çuvallarda... 17.857... 18.960 20.000i geçmedi 15.000in altına inmedi...
Çuval dedim de çuval dedim di mi?
"Çuvalın bir anısı var mı sende?" " Bu duygu bir yerden tanıdık mi?" "Bu kadar çarpıntı, mide ağrısı, öfke mofke olduğuna göre sen bireyselliginle alakalı bir seylere de bir bak bi düşün bi de evet evet anımsa hissedislerini"
"Yazık oldu yarınlara, hepsi sanki bir rüya an'lasana an'lasana..."
Yok olmayacak... Sağ lik sağ al tim buradaki sağ cuvaldakinden farklı. Zaten çuvaldaki de...
Salın gitsin arkadaşlar ne biliyorsanız öyle yapın baş etmek için...
Zilleri taktı çıkı çıkı yaptı döndü bi baktı...
Dünya roman günüymüş bugün. Onlara tüm dünyada her zaman bugün bize davranildigindan bile kötü davranildi. Bunu da düşündüm bugünkü gün...
Türkiyenin psikanalitik haritasında bu yıl...
Babalar analar rüyalar serbest serbest kürsüden çağrışanlar çığrışanlar...
"Ben gurbette degilim gurbet benim içimde..."
Kalbur alır toprağını elerim. Elekler... Yelekler... Iyi geceler...08042019

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder