5 Mayıs 2017 Cuma

Cant Kapa  

Geçenlerde bir akşam eve dönerken ben telefonla falan uğraşıyorum, arabayı İdris kullanıyor. İdris aniden "aaa bak manyağın birinin cant kapağı fırladı" dedi. Baktım cant kapağı trafikte bi yol bulmuş hızla ilerliyor. "cıkcıkcık" dedim bende. Eve geldik. Yine salonda bir yerde bilgisayardayım İdris bi dışarı çıktı geldi. "O manyak benmişim" dedi. "Hadi ya bizim cant kapağımıymış" dedim. Gülümsedik, geçtik. Bakım işlerini sonra da ihmal ettik tabii... Arabamız zaten trafikte bulunanların eskilerinden...
Bugün de bakım meselelerini anımsatan işler oldu. Hadi onu da söyleyeyim. Arabanın içi o hale gelmiş ki İdris dikiz aynasından sallanan bir örümcek buldu. Aynı zamanda araba kullanırken camı açıp örümceği bırakmak için çabaladı o da tabii yaşadığı yeri terk etmek istemiyordu biraz güçlük oldu trafikte.
Özetle demem o ki; arabanıza bakım yaptırmazsanız cant kapağı fırlayabilir, kendinize bakım yapmazsanız ruhunuz, aklınız fırlayıp gidebilir. Ortalık lastiğinden kopmuş cantlar gibi dolanan akıldan, ruhtan geçilmiyor zaten. Herkes de onlara bakıp "manyağın birinin cantı uçtu" diyor, belki o uçuşan şey size aittir iyice bi bakın sağınıza solunuza anacım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder